25 Haziran 2011 Cumartesi

Ve Muhammed As. dedi ki...

 Neml - 92 Ve Kuran’ı okumam (emredildi). Artık kim doğru yola gelirse, yalnız kendisi için gelmiş olur; kim de saparsa ona de ki: Ben sadece uyarıcılardanım.

Ahkâf  9. De ki: Ben peygamberlerin ilki değilim. Bana ve size ne yapılacağını da bilmem. Ben sadece bana vahiy edilene uyarım. Ben sadece apaçık bir uyarıcıyım.

Hicr  89   De ki: Şüphesiz ben apaçık bir uyarıcı ve müjdeleyiciyim.

Hud   2    (De ki: Bu Kitap) "Allah'tan başkasına ibadet etmemeniz için (indirildi). Şüphesiz ki ben, onun tarafından size (gönderilmiş) bir uyarıcı ve müjdeleyiciyim.

Hac  49   De ki: Ey insanlar! Ben ancak sizin için apaçık bir uyarıcıyım.

Ve Allah cc dedi ki,

Fâtır  8 Kötü işi kendisine güzel gösterilip de onu güzel gören kimse (kötülüğü hiç istemeyen kimseye benzer) mi? Allah dilediğini sapıklığa yöneltir, dilediğini doğru yola iletir. O halde onlar için üzülerek kendini helak etme. Allah onların ne yaptıklarını biliyor.
    

Sözlerimiz biter Ya Rab....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder