18 Haziran 2011 Cumartesi

Müslüman o kimsedir ki;

Maide 54 Ey iman edenler! Sizden kim dininden dönerse (bilsin ki) Allah, sevdiği ve kendisini seven müminlere karşı alçak gönüllü (şefkatli), kafirlere karşı onurlu ve zorlu bir toplum getirecektir. (Bunlar) Allah yolunda cihad ederler ve hiçbir KINAYANIN KINAMASINDAN  korkmazlar (hiçbir kimsenin KINAMASINA aldırmazlar). Bu, Allah'ın, dilediğine verdiği lütfudur. Allah'ın lütfu ve ilmi geniştir.

Ben bir müslüman olarak ALGILADIĞIM İSLAM Tasavvurumu yaşamakla mükellefim, diğer insanlarda kendi algılamaları gibi yaşarlar, Allah'ın emrini uygulamakla memurum. Kul kusursuz olmaz malum ama bile bile ALLAHIN SINIRLARINI AŞAMAM buna bağnazlık diyen olabilir. Bence bir mahsuruda yoktur.
Bu konuda bir derdi olan var ise ötede hesap günüde "inandığını söyleyen için geçerlidir." Rahman olan Allah'la karşılatığında bu uygulamalardan şikayetini dile getirir. Eğer takati kalır yükünden dolayı konuşmayı becerir ise. Ben, benim gibi düşünmüyor diye kimseyi kınama haddinede sahip değilim. 
Hiç bir İNSAN EVLADINA edepsizliğe varan işler yapmayacağıma dair söz verdim. Yukarıda da yazdım "HER ŞEYE RAĞMEN KUL KUSURSUZ OLMAZ"  Tabiki terbiyemi sana karşı muhafaza edeceğim, lütfen beni zorlama ONUN İÇİN BENİ KINIYOR OLMANA ALDIRMIYORUM ESKİ ARKADAŞIM.........

Selam ve kalbi dualarımla
Serdar KARAMANLI



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder