18 Haziran 2011 Cumartesi

HUD 87 Kavminin Şuayb(AS) sorusu ve verilen cevap......

Soru
HUD 87  “Şuayb!” dediler, “atalarımızın taptıkları tanrılarımızı terketmeyi yahut mallarımızı dilediğimiz gibi kullanmaktan vazgeçmemizi senin namazın mı emrediyor? Aferin, amma da akıllı, uslu bir adamsın ha!
Cevap
HUD 88 Şuayb: “Ey halkım! dedi, ya ben Rabbimden gelen açık delile dayanıyorsam ve O, kendi katından bana güzel bir nasip lütfetmiş ise? O'na nankörlük etmem doğru olur mu? Hem ben sizi birtakım şeylerden menederek kendim onları işlemek istemiyorum ki! İstediğim tek şey, gücüm yettiğince ortamı düzeltmektir. Muvaffak olmam sadece Allah’ın yardımı ile olur. Onun için ben de yalnız O’na dayanıyorum, O’na yöneliyorum.
 Arkadaşlar,  Böyle söyleye bilirmiyiz? Cesaretiniz var mı? Söylemeye değil, yaşamaya

Selam ve dualarımla
Serdar Karamanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder