1 Haziran 2011 Çarşamba

Kur'an-ı Kerim Meali



Diyanet İşleri Başkanlığı, Vakfının yaptırdığı çalışma
Kur'an-ı Kerim Meali, Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim üyelerinden; 
Prof.Dr. Hayrettin KARAMAN, 
Prof.Dr. Ali ÖZEK, 
Prof.Dr. İbrahim Kafi DÖNMEZ, 
Prof.Dr. Mustafa ÇAĞRICI, 
Prof.Dr. Sadrettin GÜMÜŞ 
Prof.Dr. Ali TURGUT tarafından hazırlanmıştır.



Ben ne düşünüyorum; Ben müslümanım diyip de hala Allahımızın bizim için Muhammed as. indirdiği kitabımızı okumadınız ise, kendinize bir iyilik yapıp hiç olmaz ise bir sefer okuyun. Anlamam demeyin, onu sizin kalbinize ilham eden olacak ama bir şartı var. Anlamak ve yaşamak isterseniz. Benim bu meali kaçıncı okumam olduğunu hatırlamıyorum. Çünkü devamlı okuduğum bir kitap hiç saymadım. Her okuyuşumda farklı arızalarımı çıkarıyor ve her seferin de "yuh ya bunu neden görememişim" diye kendime sitem ediyorum. İnşaAllah faydam olur. Ben bu kitabı bulamam derseniz Kardeşiniz size hediye edebilir. Bunun için havale veya kargo şirketine gerek yok. Bana telefon edersiniz, bir çay ısmarlamanız karşılığında adresinize teslim getiririm. Bu vesile ile de görüşmüş ve halleşmiş oluruz. Sizin için yapabileceğim bir hizmet olursa, beni istediğiniz zaman arayabilirsiniz. Kalbi hürmetlerimle.....

Serdar Karamanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder