27 Kasım 2012 Salı

Cumali...


Mehmed ALAGAŞ' tan Cumali

İNSAN DERGİSİ YAYINLARI
173 SAYFA
KİTAP BİTİŞ TARİHİ : 26KASIM2012

Arka kapaktan ;

"Bizler de müslümanız!." demelerine rağmen Allah´ın hükmünü görmemezlikten, İlahi kelamı duymamazlıktan gelen bu beyler, kendilerine müdahale eden, kendilerini hakka ve kulluğa davet eden, daha açık, çok daha açık bir ifadeyle "Konuşan bir Allah" istemiyorlar! 

Kendilerine aydın, düşünür, yönetici denilen bu beyler, "Görmedim, duymadım, söylemedim" diyen üç maymun heykelinde ifade edildiği gibi kendilerini görmeyen, kendilerini işitmeyen ve kendilerine konuşmayan bir tanrı, yani bir put istemektedirler!.

Var dedikleri Allah susacak, Allah´ın yerine bunlar konuşacak! Neyin iyi, neyi kötü olduğuna bu beyler karar verecek! 


Ben ne mi düşünüyorum;

Allahım bize dizelerden kurtararak Kitabını okumayı, anlamadığımız meseleler de anlayan kullarınla karşılaşmayı, onlarla demlenip hayata Kur'an'nın  bak dediğin yerden bakmayı nasip et. Diye dua etmeyi düşündüm...

Serdar Karamanlı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder