10 Kasım 2012 Cumartesi

1 Hadis, 1 Ayet ve hatırlattıkları...

          Bir Hadis paylaşmak istedim bu gün.
     
    Rasûlullah (sav) buyurdular:
    
    Benim ve sizin durumunuz, ateş yakıp da, ateşine cırcır böcekleri ve pervâneler düşmeye başlayınca, onlara engel olmaya çalışan adamın durumuna benzer. Ben sizi ateşten korumak için kuşaklarınızdan tutuyorum, siz ise benim elimden kurtulmaya, ateşe girmeye çalışıyorsunuz. 
   
(Müslim, Fedâil, 19. Buhârî, Rikâk 26; Tirmizî, Edebi 82)
    
Bu Hadis üzerinden, Rabbimiz Kur'an da Peygamberini tanıtırken şöyle tanıtır.
 
Tevbe Suresi 
128. Andolsun, size kendi içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya düşmeniz ona çok ağır gelir. O, size çok düşkün, mü’minlere karşı da çok şefkatli ve merhametlidir.  

        Peki şimdiler de ülkemize bir bakalım, 
       Merhametimiz artıyor mu? 
       Yardımlaşmamız artıyor mu?
      Oy verdiğimiz siyasi parti bizim yanlış bir iş içinde olduğun da bu yanlıştır"diye biliyor muyuz?
    
   Sahi biz neye ve nereye çağrılıyoruz?
  
Bu günler de yaşanan yüksek gerilim sürerken, nasıl birbirimizi seveceğiz? Bir birimizle nasıl konuşacağız?  Allahım bu gerilimi gidermeyi nasip et. Amin....
  
Selam ve dua ile
Serdar Karamanlı







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder