27 Ekim 2010 Çarşamba

Sessizliğime geri dönüyorum

Sessizliğimin ve
Sukutumun içine
Bir ses geldi
Seni göremiyor ve Duyamıyorum!
Ben de görünür ve Duyulur oldum
Baktım ki,
Duyulmak ve görünmek
Bir şey ifade etmiyor.
Ben yeniden
Sessizliğime ve
Sukuta geri dönmek istiyorum.

Garip bir duygu,
Kaplıyor sersemce beni
Nedenim yok kalmaya diyorum.
Seslerin birbirine karıştığı
Duyguların insanı içine
çektiği Sesli Dünya
Sessizlik iyidir gitmek istiyorum

Geçmiş hayatım çıkıyor önüme
Sanki bir kelepçe
Tuttu beni
Bırak beni artık
20 dakikalıklardan değilim
Vaktim azaldı.
Ama ha gayret ya
Nedenler
Nasıllar
Niçinler
Hep kovalamadalar
Ve Dedim ya
Devir susma devri
Kendine oyuncak arayan
Ve buldukları ile oynayana gelince
Ölümün ayak seslerini
Duyuyormusun?
Bu duyduğun Yalnız ölümün sesi değil
Bilki bu ses hesap gününün sesi
Dua edeceğim uzaklardan
Dostlara, dost gözükenlere ve
Vefasız olanlara.....

27ekim2010
serdar karamanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder