21 Ekim 2010 Perşembe

İki Kara gün



İki kara gün yaşadım,
Biri Kara kaldı
Ötekisi aydınlandı
İki kara gün yaşadım
Birinden
Çıkarken endişem arttı
Ötekinden umudum
İki kara gün yaşadım
Biri İncirli'de
Biri Çapa'da
Sanki Dünyam Karardı
Birinde sevgim arttı
Birinde merhametim
İki kara gün yaşadım
Yaşım kadar yaşlandığım
İki gündü
                                                           
Biri Karardı
                                                           
Diğeri aydınlandı.....
                                                                                                                       
Ağustos 2007


1 yorum:

  1. karalamaların gittikçe eskize, eskizlerin gittikçe taslağa, taslakların gittikçe şiire benzemiş. devam devam devam, şiirlerin takip ediliyor unutma.

    YanıtlaSil