3 Eylül 2013 Salı

Seviyorsun ama kimi?

"O, mutsuzluğunun nedeninin sevdiğince terk edilmek olduğuna adı gibi emin. Bense, terk edilen insanların mutsuzluğunun saf bir şekilde bağlandıkları insanı kaybetmek olduğundan şüphe duyarım. Denklemin üzerine hemen atlamam: “Onu çok çok seviyordum, onu kaybettiğimden dolayı çok mutsuzum.” " 

Mustafa ULUSOY, Zaman gazetesindeki köşesinde diyerek başlamış yazısına.

Yazının sonuna doğru şöyle bir cümle var. 
Uzun uzun düşünmeli insan: Seviyorum, derken, ne kadar onu sevdiğini, ne kadar ondaki menfaatini."

Genç kardeşlerimizle SEVMEK meselesi konuşuyoruz arada 40lı yaşları geçerken yaşadığımız gençlik tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz becerebildiğimiz söylenemez tabi :) 

Mustafa ULUSOY'un yazısı belki yardımcı olur kabilinden yayınlıyorum. Aşağıdaki bağlantıdan yazının tamamını okuyabilirsiniz.

http://www.zaman.com.tr/mustafa-ulusoy/seviyorsun-ama-kimi_2126811.html

3 yorum:

  1. Merhaba Serdar Abi
    Yine yorum yapmaya calisacagim ama sayfana yorum yapmayi bir turlu beceremedim.
    Uzun zamandir aklimda bu var "Ask nedir sevgi nedir? Insan bunlari isterken gercekte neyi arzular? Elde etmek istedikleri nedir nelerdir? "
    Cok uzun zamandir mesela (civini cikarmadan kisaca anlatayim) sanirim babami aradim. Ilk once annede sonra arkadasta sonra este ama simdi anliyorum gizliden aramisim ozaman bunun farkinda bile degildim. Hani buldum mu hayir. Bulabilirim cok yakinim belki... ama bir tereddut ve bir uyanis icindedim. Ve suan anliyorum insan aslinda arar aski ama hep yanlis yerde. Aslolan sadece Yaradani aramak. Cunku ne yapilsa da hic tatmin olmaz aradigi cok ustun bir varligin aski. Diger asklar evlat iyi es anne baba iyi dost ve benzeri yemek icmek gibi Allah in buyuk nimetlerinden... diye dusunuyorum. Simdi cok mesudum...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Didem kardeşim,
    Ne güzel yazmışsın, Aşkın Olana Yönel der Abdülaziz Tantik ağabeyim ilk ondan duymuştum. Söze o an vuruldum. Ben de niye bu kadar sıkıntı çekiyorum diye çok üzülüyordum. Sonun da anladım ki Aşk sıkıntısı çekmeli imiş ki, Aşkın bir sevgi olan Rabbimize kulluğa ulaşmak için bir minik terazi olsun, ölçü için.
    Güzel İnsan Size ve ailenize ebedi mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Allah razi olsun size de insallah :)

    YanıtlaSil