3 Haziran 2013 Pazartesi

Kur'an Meali...

Kur'an okumak benim için bir sistem. Her gün ve düzenli bir şekilde On sayfa bazıları on beş, yirmi sayfa okuduğum da oluyor. Ama öyle oluyor ki Bir sayfanın içine takılıp kalıyorum günlerce o sayfa da dönüp duruyorum. Canım sıkılıyor ayetlerin içinden çıkamıyorum. Anlamadan geçmek işime gelmiyor. Kimi zaman Bir sayfayı anlamak için 100 sayfa kaynak okumam gerekiyor. Danışmam gerekiyor.

Bu sefer Kur'an okumam da "ÜCRET İSTEME" konusunu araştırdım. Dini anlatan peygamberlerimizin tamamı şuna yakın cümle kullandığı haber veriliyor. "Buna karşı sizden hiçbir ücret istemiyorum. Benim ecrimi verecek olan, ancak alemlerin Rabbidir."  Bu hatırlatma Şu'ara Suresin de zirveye çıkıyor. Aynı ayet Beş(5) kez tekrar ediliyor. Şunu anlamamız istendiği kanaati uyandı ben de sen sen ol Allah'ın Peygamberlerinin istemediği bir şeyi isteyip de anlatmaya gayret ettiğin İNSANLARI sıkıntıya sokma. Eh şimdilerde bu fazla geçerli olmasa gerek. Televizyonlar da, Mesaj servislerinde, Radyolar da Alimlerimizin! bir çoğu dolgun ÜCRET almadan anlatmıyorlar, elbette müstesnalar da var ben birkaç tane biliyorum. Sayıları oldukça az, ama etkileri muhatabının iştahına göre çok etkili.

Kur'an okumaya ve kitap okumaya zaman ayırın a dostlar....
Bitiş Tarihi : 3 HAZİRAN 2013
2013/12

Serdar Karamanlı
3 HAZİRAN 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder