10 Ekim 2012 Çarşamba

Ölümü Her An Düşünüyorum: Yedi Yaşam



Filmin Adı: Yedi Yaşam

Orjinal Adı: Seven Pounds

Yönetmen: Gabriele Muccino
Yapım Yılı: 2008 / ABD

Oyuncular: Will Smith



Filimin en çarpıcı Sözü ;
"Tanrı dünyayı yedi günde yarattı, bense benimkini yedi saniyede mahvettim"

İrfan Arkadaşım yorum yapmış aynen alıyorum. Bende böyle düşünüyorum.

İrfan'ın Yorumu:
Bu film ile ilgili daha önce çok değer verdiğim bir abimin tavsiyesine uyup zamanında izlemediğim için gerçekten hayıflanıyorum. Will Smith oyununun hakkını en güzel şekilde vermiş.Gabriele Muccino ile tanışın, yönetmen koltuğundaki bu genç (tahminim İtalyan asıllı) harika bir iş çıkarmış. Filmde yedi farklı ihtiyaç sahibi insanın, suçluluk duygusu içerisindeki bir adamın etrafındaki hayatların buluşması diyebiliriz. Ama film sadece bir film olarak algılanmamalı. Yönetmen insanı filmden sonra sanki ayağa kaldırıyor, harekete geçirme hissi uyandırıyor. Etrafımıza bakmayı, küçük dokunuşlarla bile olsa insanlara yaklaşmamızı salık veriyor. 

İnanın siz de etrafınıza baktığınızda gözleri dalmış insanlar göreceksiniz.
Etrafınıza baktığınızda market kuyruğunda parası çıkışmayan ve gözleri ne yapacağını şaşırmış anneler göreceksiniz
Etrafınıza baktığınızda çaresizliğin kendisini yeyip bitirdiği fakat onurlarından söz söyleyemeyen kimseler göreceksiniz.
Etrafınıza baktığınızda çok değil hemen yanıbaşınızdaki komşunuzun bağıramadığı çığlıkları duyacaksınız
Evet isterseniz

Filmi bu gözlerle izlediğinizde üzerinizde bir yükün olduğunu, bu yükü kaldırmanın çabasını göreceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder