24 Ekim 2012 Çarşamba

Bayram üzerine...

Ne demeliyim ki, bir şeyler yazmak istedim. Neşeli şeyler işte bilirsiniz. Geçenler de eski bir arkadaşım, "sen bulursun bir şeyler"  demişti. Ama hakikaten bulamıyorum. Çünkü içim de Bayram sevinci yok.

Bunca ayrılığa rağmen, ben mutlu imiş gibi yapamam. Bu kan, göz yaşı, merhametsizlik, bencilik, ben merkezli yaşamlara rağmen, iktidar hırsına, servet düşkünlüğüne, Ve bir de Bayram günün de bile anlaşamayan bu Ümmete rağmen Bayram Kutlamak içimden gelmiyor.

Eğer siz bunlara rağmen Mutlu iseniz, Bayramınız size ve ailenize kutlu olsun o zaman.
Evet bir isyandı ve isyanımı okudunuz.

Serdar Karamanlı
24ekim2012

2 yorum:

  1. Selamün Aleyküm değerli Serdar ve İrfan kardeşlerim... Kurban bayramı ile ilgili zehir zemberek açıklamalarınızdan dolayı içiniz soğudu ise lütfen bloglarınızda insanlara değer veren ve ümitvar eden güzel bir bayram mesajı da verin ki sünnet yerine gelsin.Zira Resulullah'ın sünnetinin iki önemli rüknü ümitvar etmek ve değer vermektir.Ama içiniz hala soğumadıysa... "Gerçek Üstünlük" isimli yazımın sonunda verdiğim ayetleri bir daha okuyun...Bu bir laf geçirme veya kınama değil beyaz sakallı ağabeyinizden sevdiği kardeşlerine bir uyarıdır...Selam ve dua ümitvar olup değer verenlerin üzerine olsun...Şevket HÜNER

    YanıtlaSil

  2. Bir hata yaparsak ve yeğse düşersek bizi uyaran Arkadaşlarımızın ve Ağabeylerimizin olması çok güzel kendilerine beni uyardıkları ve ümüt var olmam noktasında beni destekledikleri için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil