24 Kasım 2010 Çarşamba

Hayata Dilekçe (Yavuz Bahadıroğlu)

Sadece benim değil, benim neslin hayalleri çalındı...
Umutları, sevgileri, aşkları çalındı.
Kandırıldık. Büyüyecektik, gelişecektik, Avrupa, hatta
Amerika'ya yetişecek, sözde "Küçük Amerika" filan olacaktık,
"her mahallede bir milyoner" barındıracaktık...
Vakıa mahallelerimizde milyonerler çoğaldı,
ama milyonun beş para değeri kalmadı.
Gerçeği fark ettiğimde hayalsiz, sevdasız, aşksız
umutsuz kala kalmıştım.
Anladım ki, sevgilerimizi, hayallerimizi, umutlarımızı
sadece kullandılar, sömürdüler, tükettiler.
Her şeyimizi lüks yaşantılarına kaynak yaptılar.
Bu yüzden politik - diplomatik, siyasal ve ideolojik palavralara inanmıyorum!
Bunlara kafa patlatmıyorum, bu konuları sık yorumlamıyorum.
Kendi içime döndüm. İmanımla yüreğimi yeniden inşa ettim.

Ben Kitap hakında ne düşünüyorum; Kitabı okurken, Kaçan ve fark edemediğimiz yaşamımızın güzel taraflarını fark ettim.
Hanımla beraber okuduğumuz bir kitaptı. Notlar almışız kitap üzerine hemen hemen aynı notları düşmüşüz. Aile olmanın, Baba olmanın, Anne olmanın ve en önemlisi İnsan olmanın ve kalmanın izlerini sürebilirsiniz sizlerde.
Dostlar, Bu kitabı edenip okuyun lütfen ricam, Eşinizle okuyun
Selam ve dualarımla
Serdar Karamanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder