1 Nisan 2017 Cumartesi

Hay amores - Shakira



Ah aşkım, senin için yapamayacağım şey yok 
Bir saniyeliğine benim olman için, dünyadan uzakta 
Ve bana yakında 
Ah aşkım, denizin kumlarına karışan 
Magdalena nehri gibi 
Sana karışmak istiyorum 

Acıya dayanıklı hale gelen aşklar var, 
Senin için büyüyen duygularım, tıpkı yıllar geçtikçe güzelleşen şarap gibi 

Kışı bekleyip çiçek açan aşklar var 
Ve sonbahar akşamında yeniden yeşeren 
Tıpkı sana duyduğum aşk gibi 

Ah aşkım, denizi unutma 
Gece beni hatıralarına ağlarken gören (denizi) 
Ah aşkım, o günü unutma 
Seni, benim yaşamak zorunda olduğum zavallı hayattan ayıran 

Acıya dayanıklı hale gelen aşklar var, 
Senin için büyüyen duygularım, tıpkı yıllar geçtikçe güzelleşen şarap gibi 

Kışı bekleyip çiçek açan aşklar var 
Ve sonbahar akşamında yeniden yeşeren 
Tıpkı sana duyduğum aşk gibi 
Sana duyduğum... sana... tıpkı sana duyduğum aşk gibi

Kolera Günlerinde Aşk filimin'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder