11 Kasım 2016 Cuma

Bir hanımdan dizileri seyreden kadınlara uyarı

Ülkemin kadınlarını dizilerle filmlerle kandırdılar. Gördük ki dünden kalan makyajı ile uyanan kadın yine de güzeldi, ruju bile bozulmamış. Sonra kendimize bakıp dedik ki "bak elalem nasıl güzel, ben yataktan bir çıkıyorum yüzüm gözüm şiş!" Kadınlar omuzlarını açıkta bırakan çarşafa sarılarak, gülerek, gerinerek doğruluyorlardı yatakta. Biz içimizden "gene bacaklarımıza dolandı bak çarşaf, lastikli çarşaf alayım da kaymasın" diye söylenerek uyanıyorduk. Tam o sırada kapıdan elinde üzerinde gül, üzerinde portakal suyu, üzerinde kahvaltı olan bir tepsiyle bir koca yaklaşıyordu o kadına. Oysa bizimkiler ya horul horul ya çoktan işin yolunu tutmuş...
Bakmayın siz o filmlere, dizilere. Senaryo icabı onlar. Kadınların ekserisi yataktan çişi gelmiş, yüzü şişmiş, uykuyu yarım almış, şansı varsa gece makyajını silmiş, yoksa gözü akmış olarak çıkar. Mühim olan ondan sonrası. Kalktım, ahali uyuyor, yüzümü soğuk suyla yıkadım, kendime adaçayı hazırladım, ıhlamur kolonyasıyla bileklerimi ensemi ovdum, canım tatlı bişeyler çekti, iki hurma yuvarladım mideme, iki satır kitap okudum, güne başlıyorum. İnanmayın siz onlara, bizi kandırmaya, kendi kendimize "ulen ben niye böyleyim yaaa, bana niye yatakta kahvaltı yok" dedirtmeye çalışıyorlar. İnanmayın, kalkın yüzünüzü yıkayın, hadi kuzum, hadi annem, sakın inanmayın.
Şermin Çarkacı/Oyuncu Anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder