14 Aralık 2014 Pazar

İnsan ne ile yaşar....


İnsan Ne İle Yaşar
Antik yayınlar
Kitaptan:
Anladım ki; Allah insanların birbirlerinden ayrı ayrı değil, tekvücut halinde yaşamalarını istediğinden, herbirine kendi ihtiyaçlarını değil; herbirine, hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor. Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir. Kim severse Allah'a yaklaşır; Allah da ona yaklaşır. Çünkü O, sevgiyi yaratandır! ..

Benim düşüncem; 
Kitap, insanın ders alması gereken ve hayatın önemli noktalarına odaklanan kısa kısa hikayeler içermekte. Ben beğendim tavsiye ederim. 
Hikmetli yaşamak, zan edildiği gibi yalnızca Müslüman toplumlara mahsus bir şey değil. Her toplumun içinde Hikmetli işler yapan ve yaşayan insanlar var, var olmaya da devam edecek.Taki verilen saatin sonuna kadar....


İlk okuma tarihim 16 Ağustos 2011
Kitabın bitiş tarihi 14 Aralık 2014

İstanbul 2014/31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder