11 Ekim 2013 Cuma

Mehmet Fatih ne yani şimdi....

Şevket Hüner ağabey ile Perşembe akşamı yaptığımız Kur'an okumalarının sonun da çay sohbeti açılır. İyi de olur, bu hafta malum Kurban Bayramı haftası "teferruata-teferruatta boğulmak" yazısının üzerinden konuşma şekil aldı.
Şevket ağabey "ya aslın da bir yazı var ama çekindim yayınlamaya başlığı Kimlerin Kurbanı kabul görmez"
Ben de kimlerin kabul edilmezmiş diye sordum.
Beraberce saymaya başladık,
- Hırsızlık yapanların,
- Yetim malı yiyenlerin,
- Esnafın parasını iç edip, ödemeyenlerin,
- Borç aldığı halde, ödemek gibi bir gayesi olmayanların,
- Verdiği sözleri tutmamayı adet haline getirenlerin,
- Devlet malını haksız yere yiyenlerin,
- Zina yapmayı adet haline getirenlerin,
.
.
.
.
.
Ya liste bir uzuyor bir uzuyor ki Dostlar sorma gitsin.

Benim de aklıma Mehmet Fatih geldi. Bir düşündüm, Mehmet Fatih ne yani şimdi, Kurban Bayramında Kurban kesip kendini mi rahatlatacaksın?

Ya Allah aşkına çevrende sana nasihat edecek hiç mi İNSAF SAHİBİ Akıllı insan yok mu be kardeşim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder