17 Nisan 2013 Çarşamba

Haramzade bak sana özel yazıyorum...

Haram zade, çok sevinme. Aslında üzülmen lazım senin gibi bir HARAMZADE örnekliğinde büyüyecek. Yazık senin gibi akrabası olana.... 2 NİSAN 2013

Irfan Kavak hayırdır abi birisi mi kızdırdı yine seni. yoksa genel olarak mı yazıyorsun. See you soon canım
Serdar Karamanlı Çaycının bile parasını ödemeyip, kaçan sonrada alacakları için arayanların telefonlarına dahi bakmayan, sonra da ortalıklarda adamım diye dolaşan, haramzade arkadaş eskisi var o kendini bilir ona yazıyorum. Ciğerim böyle davranan haramzadeler varsa acık da onlara gitmesinde bir mahsur yok ciğerim...


Bak Haramzadecim, ilk olarak şunu sana söyleyeyim ki gerçekten senin dostun benim.
Çünkü seni uyarıyorum, arkadaşlarının tertemiz dualarını beğenerek lütfen DUA lara kir bulaştırma. 

İlk önce çaycının ve odabaşının ödemeyip kaçtığın parasını öde onlardan helallik al bu bir. 
Aldığın borçları öde, ödeme zorluğu çekebilirsin bu gayet normal senin başında olan sıkıntı her insanda olabilir. Onları ara ve durumunu anlat ve müsade iste bu iki. 
Muhafazakar görünme çünkü onuda kirletirsin bu da üç. 
Ya çok ağır şeyler yazıyorsun bu dostluğa sığmaz diyorsan uğra o zaman konuşalım buda dört. 
Hadi bakiyim göreyim seni haramzadecik ne kadar adamsın.. 5NİSAN2013

Bekir Kurban Hayırlı cumalar Abi'm kızdırmışlar seni
Serdar Karamanlı Kızmak yok Kardeşim, uyarmak var. Sonra ötede başı belaya girmesindense burada uyaralım, gözlerin döneceği hesap günü sıkıntıya uğramasın Kardeşliğimiz belli olsun...
Bekir Kurban Aynen öyle Abicim

Haramzadecik, oldu mu şimdi? Demogoji. Ama sana yakışır. Bu gidişle çok kırılırsın çok. Sessizlik delikanlı adama yakışır, çaycının ve odabaşının borcunu ödemeyip borçlu olduğu kişilerin telefonlarına sessiz kalmak DELİKANLILIK değildir. Haramzadecim...... 15NİSAN2013

Ayhan Aydınlı serdar hacım ödemedimi bu arkadaş hala milletin parasını 
Serdar Karamanlı Yok Ayhanım ödemedi. Adamım diye dolaşıyor sağda solda. Birde Demogoji tutturmuş kırıldım falan diye. En sonun da resmini yayınlatacak bana ama sabırla bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder