28 Ocak 2012 Cumartesi

Sosyal Ağ

2010 yılı Amerika Birleşik Devletleri yapımı
Filmin Yönetmeni  : David Fincher
Filmin Başrollerini : Justin Timberlake, Jesse Eisenberg, Brenda Song, Max Minghella, Natalina Maggio, Joseph Mazzello, Armie Hammer, Marcella Lentz Pope, Kristen Clement, Adrienne Rusk, Caleb Landry Jones, Josh Pence, Mark Saul, Malese Jow, Andrew Garfield, Rooney Mara, Rashida Jones, Dakota Johnson, Naina Michaud, Armie Hammer, Tia Robinson ve Liam Ferguson
 Filmin Konusu : Tarih, Aile, Biyografi ve Dram türündeki bu filmin konusunda Dünyaca ünlü sosyal paylaşım sitesi olan ve birden bire çığ gibi milyonlarca üye yakalayıp Amerika’nın en büyük şirketleri arasına adına yazdırmayı başaran sosyal paylaşım sitesi Facebook kurucusu Mark Zuckerberg’in yaşamını ve ünlü sitenin kurulumunu konu alan film

 Benim düşüncem ; Çok enteresan bir buluşun hikayesini seyrettim. Bu sitenin aslında insanların geçmişleri ile yüzleşmelerini sağlaması iyi mi, kötü mü bilmiyorum. Her şeyi bilmem de gerekmiyor. Şunu söylemeliyim, insanların eski sevgililerini bulduğu, meraklarını bir bakıma yendiği, içlerinde ki o küçük kurtçukları ortaya döktüğü, çoğunlukla içlerin dışına çıktığı bir çalışma Facebook. Şevket Hüner ağabeyimin tabiri ile çöplükte eşinmek. Güzel bir tabir beğendiğim bu sözüde paylaşmak istedim.

Serdar Karamanlı

1 yorum:

  1. Film gercekten enteresan sana katiliyorum
    Nerden nereye
    Çöplükte eşinmek ??

    YanıtlaSil