14 Aralık 2022 Çarşamba

Sil baştan....

 RTE'nin Siirt'teki konuşmasında, halkı sınıf, ırk, din, mezhep veya bölge farklılığı gözeterek kin ve düşmanlığa tahrik ettiği" gerekçesiyle açtığı davada, 10 ay hapis cezasına mahkum oldu. Savcının beraat talebine karşın verilen cezanın, ertelenmemesi de hükme bağlandığında tarihler 22 Nisan 1998 gösteriliyordu. 

Kararın ardından muhtar bile olamaz denilerek Pınarhisar cezaevine gönderdiklerinde Saraçhane de bu kararı protesto edenler arasındaydım. 

Tarihler 14 Aralık 2022 gösteriyor ve 24 yıl sonra aynı hikayenin değişik versiyonun da yine Saraçhane de başka biri için binler aynı yerde haksızlığı protesto ediyor/ediyorum. 

Ne saçma bir ülkede yaşıyoruz, yıllar geçiyor mağdurlar değişiyor olaylar aynı şekilde kalıyor. Coğrafya kaderdir sözü birkez daha vücut buluyor. Üzüntüm Yoksulluk, Yolsuzluk ve Yasaklar ile mücadele edeceğiz diyen siyasilerin ardından gidip aynı yere gelmemiz yani Umudu kaybetmek bu organize kötülükleri bir türlü bitirememek insanın canını acıtıyor.

Bu mağduriyeti daha önce sahneleyenler, yine başka bir mağdur üzerinden yeni bir 10-15 yıl mı tezgahlamışlardır gerçekten bilemiyorum ama şunu artık biliyorum bu topraklar lanetli ve bir türlü huzura kavuşamayacak. İleri demokrasi ile yönetilen ülkelere özenip duracağız. 

Önümüzdeki seçimlerde bu bakış açısıyla çok da bir şey beklemek romantizm olur. Buna rağmen seçimlerde mecburen muhalefet partilerini destekleyeceğim belki de son Umut budur.

14 Aralık 2022

Serdar Karamanlı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder