9 Ocak 2011 Pazar

Ey Kervancı

Ey kervacı,ey kervan
Leyla mı nereye götürüyorsun?
Leyla, canım ve yüreğim olduğu halde
Ey kervencı Leyla mı niçin götürüyorsun?

Birbirimize yalnızken verdiğimiz sözlere
Allah şahit iken ve
Aşkımızın karar kılmadığı hiç bir yer yok iken
Ey kervancı Leyla mı nereye götürüyorsun?

İnancımın tamamı geçici dünyaya dair
Aşkın kıvılcımları yaşamın kendisi olmuş
Oysa, yarin hatırası
Aşkın bir damlasından bile güzeldir.
Allahım kalplerdeki sevgiyi
Daima o kalplerde bırak
Benim kalbinde bıraktığın gibi

Leyle ile Mecnun efsane olmuşlar
Oysa bizim hikayemiz sonsuzluğa erişti.
Sen şimdi Aşkımın tek göstergesisin
Hüznümün, gözümden okunmayan hali
Bu hüznün elinden hangi haldeyim bilmiyorsun?
Senden sonra varolmadım ben
Allah biliyor.
Kalbimin yapraklarını gör ve git
Tufan gibi inşa et Hüznün dallarını
Gül idik, gülleri derip git.
Ki ben gül ağacıydım
Tufanın ayakları dibinde
Vücudumun bütün dallarını
Tabiatın hışmıyla kır....

Ey kervancı, ey kervan
Leyla mı nereye götürüyorsun?
Leyla canım ve yüreğim olduğu halde
Leyla mı niçin götürüyorsun?
Mohsen Namjoo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder