11 Ağustos 2017 Cuma

Başkasına mı ibadet edeceksin et! Ama hakaret etme....

Zümer Suresi 10. Ayet: De ki: "Ey iman eden kullarım! Rabbinize karşı gelmekten sakının. Bu dünyada iyilik yapanlar için (ahirette) bir iyilik vardır. Allah'ın yeryüzü geniştir. Sabredenlere mükâfatları elbette hesapsız olarak verilir."
11. Ayet: De ki: "Şüphesiz bana, dini Allah'a has kılarak O'na ibadet etmem emredildi."
12. Ayet: "Bana, müslümanların ilki olmam da emredildi."
13. Ayet: De ki: "Eğer ben Rabbime isyan edersem, şüphesiz büyük bir günün azabından korkarım."
14. Ayet: De ki: "Ben dinimi Allah'a has kılarak sadece O'na ibadet ediyorum."

15. Ayet: "Siz de Allah'tan başka dilediğiniz şeylere ibadet edin!" De ki: "Şüphesiz hüsrana uğrayanlar, kıyamet gününde kendilerini ve ailelerini hüsrana sokanlardır. İyi bilin ki bu, apaçık hüsranın ta kendisidir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder