23 Temmuz 2013 Salı

Şart mı?


Profesör derse şöyle başlamış: 

- Düşünün ki bugün dünyanın son günü. 
Yarın bu saatte her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız ? 

Ögrenciler tek tek yazmaya başlamışlar.. 

... - İbadet eder, ALLAH'tan günahlarımı affetmesini dilerdim. 
- Tüm sevdiklerimle vedalaşırdım. 
- Ailemle vakit geçirirdim. 
- Anneme ve ya babama giderdim. 
- Arkadaşlarımla yarım saat eski günlerdeki gibi basket oynardım. 
- Barbekü partisi yapardım. 
- Tüm sevdiğim yemekleri yerdim. 
- Yatar uyurdum. 
- Ormanda son defa dolaşırdım. 
- Güneşin doğuşunu ve batışını son defa seyrederdim. 
- Akşam yıldızları seyrederdim. 
- En sevdiğim yemeği hazırlar, tüm sevdiklerimi akşam yemeğe davet ederdim. 
- Piknik yapardım. 
- Hayatta en çok gitmek istediğim yere gider, orada ölümü beklerdim. 
- Üzdüklerimi arar, özür dilerdim. 

Hoca bütün hepsini tahtaya yazmis. 
Sonra gülerek sınıfa dönmüş ve demiş ki: 
- Bunları yapmak için dünyanın son günü olması şart mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder